جا کن منو در اغوشت ........


❤ღ❤کاش بودی تا دلم تنها نبود ❤ღ❤

به لبخندی مرا از غم رها کن ... مرا از بی کسی هایم جدا کن ... اگر مردن سزای عاشقان است ... برای مردنم هر شب دعا کن

بیا در آغوش گرمم ای عزیزترینم

جا کن در آغوشت منو ، دلشوره هامو
           پنهون کن از نامحرما ، درد و دلامو



  پیدام کن از اون را ه دور و بی نشونه
      پاک کن بادستات اشکای ، رو گونه هامو

              بگو که میشنوی ، صدامووووووووووو

  میخوام فقط اغوش من جای تو باشه
      جایی که ساختی بهترین ،‌ خاطرهامو

 

      یادت می یاد گفتی به من هر جا که باشی
                    نمیزاری دلتنگ شم و ، داری هوا مو

              آخ که چقدر ، داشتی هواموووووووو ...

 



   بعد من با صدای کی شبا خوابت میبره
          بعد من آروم کی ، شبو از روزگارت میبره


 
   کی مثل من با خنده هات ، دیوونه بازی میکنه
               وقتی که بهونه داری ، تو رو راضی میکنه

 




    کی دل خوشه وقتی که تو ، داری میخندی با رقیب
       کی با تحمل زندگی میکنه جز ، همین ، منه ، مونده غریب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,ساعت 11:57 توسط zahra| |


Power By: LoxBlog.Com